I'M not an angel

السبت، 4 يناير 2014

حوار تايهة



_ممكن متبنش صحيح قلقان؟!

*بس أنا تعبان أوي من غيرك
محتاجك جمبي زي زمان
محتاج أعيش بتفكيرك

_بس أنا......

*استني هكمل احلامي
مش ضامن بكرة لما اصحي
أشوفك تاني قدامي
مش ضامن إن انا أصلاً
دلوقتي في واقع مش حلم
من غيرك في الدنيا أنا تايهه
لا نافعلي خيال كان أو علم

_استني اسمعني ولو ثانية أنا....

*توعديني إن وجودك جمبي يزيد؟

_صعب أكون جمبك علي طول من غير تبرير

*يعني هتمشي؟

_يمكن أفضل

*شايف البعد ما بينا بيكبر
اسمعي احلامي ولو كلمات
قبل البعد ما بينا يطول
أنا شايفك في عيوني ملاك
بيه بشوف في الضلمة النور

_أنا جمبك جواك مش هبعد
محتاجة أحسك مطمن
أنا فكرك 
احساسك
قلبك
لو يوم حسيته بيتحول

*بيتحول ؟؟ ازاي يا عجيبة؟

_..................

*أنتي فين؟
رحتي.......مشيتي؟
قلتلك احكي الحلم بسرعة
قلتي مش ناوية علي الغيبة
وصحيت ممنوع أنا من الرؤية
علشان انتي بقيتي بعيدة
أكبر كدابة أنا حبيتها
واكتر صادقة في يوم حبيتني
قلت ياريت  اعيش الحلم
ضاع الحلم
وفضلت "ياريتني"

1/1/2014

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق